ANKETA

Jak hodně využíváte při vzdělávání hry a metodu prožitkové pedagogiky?

Pravidelně, často Pravidelně, často 49% Příležitostně, záleží na cíli výuky Příležitostně, záleží na cíli výuky 17% Nemnoho Nemnoho 16% Vůbec Vůbec 18%

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 289 Kč
skladem
do košíku:
naše cena 1 020 Kč
skladem
do košíku:
naše cena 285 Kč
skladem
do košíku:

OBCHODNÍ PODMÍNKY

OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

Objednávka

Kupní smlouva, na jejímž základě je realizován prodej zboží, vzniká na základě odeslání elektronické objednávky či mailu  kupujícím. Právní vztahy, vzniklé uzavřením kupní smlouvy, se řídí příslušnými ustanoveními Občanského a obchodního zákoníku, zejména ustanoveními o uzavírání smluv za použití prostředků komunikace na dálku. Odesláním objednávky (jak v e-shopu www.zajimaveuceni.cz, tak odeslání mailové objednávky s produkty s eshopu)kupující souhlasí s Obchodními podmínkami.

Zboží se stává majetkem kupujícího až po uhrazení celkové částky.

Nejsme plátci dph. Uvedené ceny v e-shopu jsou konečné.

Dodání zboží

O datu odeslání vaší objednávky vás vždy osobně informujeme při potvrzení objednávky mailem. Zboží expedujeme po celý rok několikrát týdně (kromě vyjímek dovolených, specielního provozu e-shopu apod.). Vše zasíláme Českou poštou (osobně zboží nikam nedovážíme ani osobně nepředáváme, máme jen e-shop).

Většina zboží je skladem, odesíláme většinou do 2 -5 pracovních dnů. Pokud je tomu jinak, budeme vás informovat e-mailem. K datu odeslání připočítejte 2 pracovní dny, které většinou potřebuje Česká pošta na doručení vaší zásilky. Datum odeslání, a tedy rychlost dodání k vám, záleží také na tom, jaký zvolíte typ poštovného a balného – viz tabulka u Poštovné a balné (dobírku můžeme odeslat rychleji, než když čekáme, až se peníze z vašeho účtu převedou na náš účet). V případě velkých objednávek (chcete-li například všechny týmové úkoly, kancelářský kufr apod.) nebo není-li něco aktuálně na skladě, se může stát, že zboží od nás odešleme později, většinou nejpozději do 3 týdnů (jedná se jen o cca 5 % objednávek). Pokud po námi avízovaném datu dodání jste zásilku ještě neobdrželi, zavolejte nám, sdělíme vám číslo balíku a zjistíme v systému stav dodání. V případě, že si zboží od České pošty včas nevyzvednete a bude odesláno zpět k nám, jsme nuceni vám fakturovat další náklady (minimálně původní a opětovné poštovné), které touto komplikací vznikají.

Platba zboží

1) Dobírkou – při převzetí zásilky od Česká pošta

2) Převodem na účet - platba předem na účet.

Všechny údaje potřebné k převodu peněz (č. účtu, var. symbol, faktura v el. podobě) obdržíte v osobním mailu potvrzujícím vaší objednávku (to je další e-mail, kromě automatického z e-shopu). Faktury mají 7 denní splatnost - to je doba, po kterou vám zboží na skladu rezervujeme. Při nedodržení splatnosti vyřídíme přednostně jiné objednávky a negarantujeme již předem slíbenou dobu dodání.

U každé zásilky je v balíku vložena faktura s razítkem a podpisem. Pokud máte IČ a DIČ (jste organizace nebo podnikatel), je nutné je v objednávkovém formuláři e-shopu uvést, jinak není možné doklad použít ve vašem účetnictví (na rozdíl od paragonů v obchodě, kdy platíte hotově).

Dodavatel si vyhrazuje právo na změnu cen. Zboží je až do úplného zaplacení majetkem prodávajícího.

 

Poštovné a balné

Všechny uvedené podmínky a závazky platí pro zasílání po České republice.

Všechny objednávky odesíláme Českou poštou, která garantuje dodání do 2 prac. dnů.

Balné neúčtujeme.

Variantu poštovného volíte přímo v objednávkovém formuláři našeho e-shopu při vyplňování kontaktních údajů.

Sazebník je následující:

A) Česká pošta,  platba předem na účet .......  120 Kč

B) Česká pošta,  dobírka.............................  150 Kč

Pozn. Pokud se jedná o objemnou či těžkou zásilku (např. 3 kancelářské kufry nebo 10 kg váha apod.), tak ji většinou rozdělujeme a posíláme zvlášť (platíte tedy násobky poštovného). Pokud by tato varianta výjimečně nastala, budeme vás informovat předem v potvrzujícím mailu.

Autorská práva; texty a fotografie

Většina fotografií a textů na našich stránkách pochází z vlastní dílny, tudíž není možné je kopírovat. Fotografie jsou ilustrativní, například někdy nemusí přesně odpovídat barva kartiček na fotografii a v setu, který obdržíte. Je to způsobeno tím, že se buď čas od času mění naši dodavatelé materiálu nebo my sami měníme grafiku a design setů k lepšímu.

Ctíme právo na autorství původních nápadů na aktivity a proto tam, kde jsou autoři jasní, je uvádíme. Mnoho aktivit se ale od svého vzniku natolik rozšířilo a proměnilo (a bylo uvedeno v několika knihách a mnoha variantách), že již často není možno s jistotou určit jejich pravého původce. Týká se to i zahraničních aktivit, které jsou přepsány v mnoha českých knihách. Víte-li o autorech, které jsme neznali, rádi chybu napravíme.

Návody a zpracování nabízených metodických materiálů z autorské dílny Zajímavé učení jsou vždy originálem, konkrétní autor je uveden na návodu aktivity, publikace či setu.

Autorská práva, není-li uvedeno jinak, vlastní Ing. Eva Slejšková (autorka projektu Zajímavé učení). Bez svolení autorky projektu není možno žádnou součást sady dále kopírovat a šířit.

U ostatních materiálů či publikací, které e-shop nabízí ve spolupráci s jiným subjekty, jsou vlastníci autorských práv uvedeni na daných materiálech.

Převzetí zboží, opakované zaslání


V případě, že si zákazník nechá poslat objednávku na dobírku a tu nepřevezme, nebude mu tato ani další objednávka zaslána znovu touto formou. Pouze pokud objednané zboží uhradí předem na náš účet, a to včetně nákladů za dopravu vzniklých při prvním odeslání jím nepřevzaté objednávky (zaslané na dobírku).

Zákazník nebo příjemce zboží má za povinnost zkontrolovat neporušenost obalu a zkontrolovat, zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození.

Odpovědnost za škody vzniklé při přepravě nese přepravce.

V případě zjevně poškozené zásilky dopravou nás neprodleně informujte na 777634221 a doporučujeme na místě s řidičem situaci řešit. Takovou zásilku je potřeba reklamovat u dopravce a to nejpozději do 2 pracovních dnů od převzetí, později na tuto reklamaci nebere dopravce zřetel. Zboží může být poškozeno dopravou i přes neporušenost obalu, proto prosím zboží ihned po převzetí zkontrolujte.

Zákazník by si měl ve vlastním zájmu překontrolovat správnost dodaného zboží a v případě nesrovnalostí ihned informovat prodejce.

Odstoupení od kupní smlouvy

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.Odstoupení od smlouvy je právem kupujícího, které však nesmí být zneužíváno a využíváno například v úmyslu bezplatného zapůjčení zboží.

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.


Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal, nebo pokud s tím kupující souhlasí, tak i jiným způsobem. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním originálníním obalu včetně všech dokumentů (návody apod. které jsou součástí obalu a výrobku), nesmí jevit známky opotřebení či poškození. 
Náklady na vrácení zboží nese kupující.


Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku (např. je-li zboží částečně opotřebené, nebo nemá již originální obal, dokumenty apod.).


Výjimky: Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že k plnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy je dostupný zde, ke stažení, stačí vyplnit i eletronicky a poslat jako přílohu mailem (není však povinností kupujícího ho využít, můžete nás písemně informovat jinou formou. Údaje obsažené ve Vzorovém formuláři budeme pro efektivní vyřízení potřebovat, poprosíme vás, aby vámi napsané Odstoupení od smlouvy tyto informace také obsahovalo). Přijetí formuláře vám bezodkladně potvrdíme.

Vzorové poučení o právu na odstoupení naleznete zde.

 

Práva a povinnosti z vadného plnění

Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na
bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě
odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží. 

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat
u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
• bezplatné odstranění vady opravou;
• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená
nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.



Vyřízení reklamace

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.

Reklamační formulář ke stažení zde.

Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.

Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

Záruka za jakost se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.

Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.

U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.



Ochrana osobních údajů

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělní (zasíláme mail max. 6 ročně), a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.

Prodávající se zavazuje osobní údaje kupujícího neposkytnout jiným třetím subjektům než smluvnímu dopravci za účelem dodání zboží.

Prodávající umožní nákup bez registrace, přičemž údaje neregistrovaných kupujících využije výhradně k plnění předmětu smlouvy, nikoliv k marketingovým či obchodním účelům.

 

Další práva a povinnosti smluvních stran. Ostatní.

Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.

Kupující bere na vědomí, že programové vybavení a další součásti tvořící webové stránky internetového obchodu www.zajimave.uceni (včetně fotografií nabízeného zboží) jsou chráněny autorským právem. Kupující se zavazuje, že nebude vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící webové rozhraní obchodu.

Kupující bere na vědomí, že prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webové stránky nebo v důsledku užití webové stránky v rozporu s jejich určením.

Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 1. ledna 2014.